lördag 30 maj 2009

Äntligen sommar


Nu har vi äntligen fått sommar. Har varit upp på Dundret på en promenad med Iza och det var t-shirt som gällde helt klart. Hade för en gång skull kamran med, men Iza är inte lätt att fota. Så fort hon hör att det surrar i kamran (när jag zoomar) så kommer hon springande. Det blir mest svansar och öron och halv Iza på korten. Nu måste jag lära henne kommandot stanna ordentligt. För i de här situationerna kan hon inte det. Det fungerar på lydnadsplan, men inte i skogen....
I helgen är det full rulle ute på klubben. Både MH och agilitykurs för Marie Kurttio. Ikväll ska de ha en inoff som jag tänkte jag ska gå och titta på. Jag blir så supersugen på agility när jag ser tävlingar. Jag är väl född tävlingsmänniska...


Här kommer lite bilder från dagens promenad. (OBS Izas öron)






1 kommentar:

mari sa...

Sommar sommar sommar...