fredag 22 maj 2009

Stockholm- Botkyrka bhk - Flottsbro camping..

Så är vi då på plats i Stockholm. Jag hade gruvat mig lite för att köra här. Hittar ju inte för 5 öre i stora staden. Bilar på alla sidor och det är ett gytter av påfarter och avfarten. Utan GPS så hade jag varit helt såld här.. Men nu gick det som en dans att hitta först till Botkyrka brukshundklubb och sedan till flottsbro camping. Inga problem.
Det är en Bergerträff jag varit på idag och Frida Binett höll en föreläsning om inlärning bl a inom freestyle, men man kan ju använda metoden till olika saker. Det var target som gällde. Jag har faktiskt fått Iza att haja det litegrann. Bl a så har hon provat på att backa ut från mig och det gick bra.
Sen var det trevligt att träffa berger-folk. Och se så många bergrar samtidigt.

Just nu ligger Iza rak lång på golvet och sover...
Så snart det slutar regna så ska vi gå ut och grilla lite mat tillsammans med Eva och Lisa.

Ny rapport kommer så småning om. I morgon efter utställningen så drar jag upp till Gävle direkt. Hjälper mamma med lite dammsugning osv... för att tidigt på söndag starta hemresan.

Vi hörs..

Inga kommentarer: