lördag 29 maj 2010

Positivt och Negativt brukar ta ut varandra...

men nu undrar jag om denna vecka inte blev mer negativ än positiv.

Vi har tränat bra, Iza har gått fina spår, och vädret har varit negativt i början och positivt i slutet... Idag har vi varit på inoff. utställning och Iza fick hederspris och jättefin kritik, men blev oplacerad i BIS-finalen. Men mitt under utställningen kom veckans mest negativa besked:

Faan, det blir inget MH i morgon. Beskrivaren är sjuk, och nu vet jag inte när jag kan få något MH på damen. Detta innebär att Iza inte får starta appellen den 13 juni som jag anmält henne till. Nu får jag fortsätta att leta MH:n... Hur faan ska Malmen kunna få nya tävlingsekipage när det inte anordnas MH... jag är faktiskt skitsur...

Äh, det här blir så negativt, så nu slutar jag blogga innan jag öser galla över allt och alla.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Jag förstår din irritation och besvikelse fullständigt! Jäkla trist :(