måndag 15 juni 2009

Jobbigt

Som en del kanske har märkt på mig så har jag varit lite okoncentrerad sista tiden. Det har sin förklaring. Jag har brutit upp från ett 42-årigt förhållande och det har inte varit lätt.

Jag och Iza har flyttat till Furuvägen och Egon bor kvar på Pouitakvägen med Mimmi och katterna. Om det inte fungerar med att Mimmi bor hos Egon, så kommer även hon att flytta hit till mig, men eftersom hon är blind, så vill jag helst inte flytta på henne.

Det har varit en jobbig tid, men jag hoppas att jag kommer stärkt ur det. Just nu känns det bra och jag får se till att få Iza att trivas här. Jag kommer nog att kunna ha med henne på jobbet ett tag tills hon blir varm i pälsen här i nya lägenheten.

Om någon har vägarna förbi (hur man nu kan ha vägarna förbi Kilen) så är ni hjärtligt välkomna in på en fika. Eller om ni tar en extratur till Kilen. Adressen är: Furuvägen 12 A

Vi hörs.... ha det

4 kommentarer:

Maria sa...

Det var ju inte kul, men blir säkert bra. Då är du nästan tillbaka i gamla lägenheten? Var det inte där någonstans som vi också bodde?
PS Har varit på massage med Donna och det var jättebra =) Nu ska jag strecha tassen och massera lite så blir hon nog helt fit for fight snart! Ha de bra trots allt, vi syns efter semestern

mari sa...

Det är såååå synd att du bor sååå långt borta... lite för långt för att ta en fika men här kommer ialla fall ett gäng med kramar från oss alla!!!

Marie Louise sa...

Tack för era sympatier, men jag har inte mått så bra på länge som jag gör nu. Visst är det jobbigt att bryta upp, men det har varit jobbigare att vara i ett förhållande som inte fungerar.

Marie Louise sa...

Mimmi bor också här med mej nu, hon var så ledsen när jag var och hämtade lite prylar, så jag var tvungen att ta med henne också. Vi är överens om att Mimmi får bo med mej trots att det är jobbigt för henne med ny bostad då hon är blind. Men det är jag som är tryggheten för henne och det är huvudsaken...