torsdag 18 juni 2009

Fortfarande snuvig och snörvlig

Det rinner fortfarande från näsan, jag nyser och fryser.... inte roligt alls. Visst är det liiite synd om mej. Det tycker jag själv i alla fall. Det är ganska skönt att tycka lite synd om sig själv ibland.
Jag har varit och jobbat men inte varit särskilt effektiv. Jag får väl gå och jobba lite i helgen om jag känner mig bättre. Har en hel del hälsoenkäter som ska vara registrerade nästa vecka. Det måste jag få färdigt, dessutom hade jag över 20 fakturor som var okonterade. Det känns lite stressande men det löser sig säkert, bara jag blir feberfri. Nu har jag gnällt färdigt...

Har varit och tränat agility med Iza. Hinderträning är ju inte så konditionskrävande. Vi har ju gungan och platten kvar som hon är osäker på. Platten gick bra idag, men gungan är jätteläskig, det gäller att ta det lugnt, får fortfarande locka och pocka med godis för att hon över huvudtaget ska gå upp på gungan.

Något som var positivt idag var att slalomen går jättefint nu. Hon gick inte ur en enda gång, så nu ska jag börja gå längre ifrån..

Jag har också börjat registrera in anmälningarna till vår tävling i juli. Det har redan kommit in över 50 anmälningar och det är ju mer än en vecka kvar av anmälningstiden. Nya namn som jag inte alls känner igen från södra sverige, bl a från Södertälje var det någon. KUL.

Nää, nu ids jag inte sitta här mer, nu ska jag ta en skööön dusch, ta täcke och kudde och lägga mig framför teven och bara mysa. (Men måste förståss ut en sväng först på en kissrunda med Iza och Mimmi)

Nu ska jag kurera mig... vi hörs

2 kommentarer:

mari sa...

Kray på dig nu och hoppas du får en bra helg :)

Lena o Puma sa...

Hoppas du kryar på dig. Det har ju varit mycket för dig på sistone och då är det lätt att man blir sjuk.
Glad Midsommar!