onsdag 17 juni 2009

Färdigflyttat och förkylt

Nu är det färdigflyttat på jobbet. Idag tömde jag mitt kontor på Gunillaskolan och fr o m i morgon kommer jag att jobba i Gällivare varje dag. Det blir lite långt att åka och rasta hundarna varje lunch, men det går. Ska försöka få dagisplats till Iza till hösten. Lite vemodigt är det att lämna Gunillaskolan. Jag har ju gått där som elev och sedan jobbat där i många år.

Privat är det också så gott som färdigflyttat. Lite saknas fortfarande, men det är ingen brådska med det.

Och mitt i allt detta flyttande så har jag åkt på världens brakförkylning. Har fungerat tack vare Panodil 1,0. Febrig och eländig. Så nu blir det sängen en stund för att sedan åka ut med hundarna, men någon träning orkar jag nog inte med, utan det blir nog bara hopp och lek vid Abborrtjärn.

Ha det... vi hörs

2 kommentarer:

Stina och Rasmus sa...

Kul att jag hittade hit :)
Tyvärr behöver du inte känna dig ensam om att vara förkyld och eländig, jag är nämligen oxå sjuk...
Ha det bra, och friskna till snart

Marie Louise sa...

Jaa, vi får se till att bli friska till nästa lördag... då är det utställning och jag gissar att du ska ställa Rasmus och även vara med i juniorhandling. Såg att juniorhandlingen skulle vara i samma ring som jag ställer Iza