tisdag 21 juli 2009

I morgon åker jag igen..

Nu är alla listor från helgens agilitytävlingar till SBK utskrivna, påskrivna och skickade. Väskan packad och alla hundgrejor med, så i morgon bitti åker jag ner till Gävle. Ev gör jag ett stopp för kaffe i Tvärån, så om du läser det här Lena så kan du ju vänta mig vid 11-12 tiden. Jag slår en signal efter vägen och kollar om ni är hemma.
Jag tar nog med mig datorn på semestern, så det blir kanske någon blogg nerifrån...
Ska även göra en sväng till Väddika och hälsa på Mari. Hon meddelade att vi var välkomna även om Iza löper.

Idag är det perfekt resväder. Hoppas det håller i sig till i morgon, så det inte blir för varmt i bilen. Upptäckte förresten en ny knapp i bilen... det står AC på den, så kanske jag kan fixa lite kyla i bilen även om det blir varmt.

Nå väl, vi hörs, ska nu lägga sista handen vid packningen och sedan äta middag med Egon.

1 kommentar:

Lena o puma sa...

Fina bilder ifrån Norge och tur hade ni med vädret!
Här har det varit magsjuka hundar i några dagar så någon träning har det inte blivit.