lördag 11 juli 2009

Första semesterdagen

Nu är det semester... åhh vad skönt.
Idag har jag inte gjort mycket, men varit ute i skogen nu i kväll och spårat. Vi var 4 stycken och 5 hundar. Hade jättetrevligt. Alla hundar gick bra, förutom Mimmi som jag inte spårat med tidigare. Man tycker att hon skulle ha lätt för att spåra eftersom hon är blind. Men så var det inte. Hon tordes inte gå ifrån mig, framåt i spåret liksom. När hon är lös, så går hon gärna framåt om jag säger "gå på" men inte när hon är kopplad, då håller hon sig intill eller bakom mig.

Monika har filmat och fotograferat ikväll, så jag kommer att lägga upp filmen (om jag kan) här på bloggen. Bilder kommer i alla fall.

Nu faller ögonen igen och jag tänker gå och lägga mig.

På måndag sticker jag och Monica till Lofoten... det ska bli skoj

2 kommentarer:

mari sa...

Härligt med semester! NJUT!!!

Marie-Louise sa...

Jaa, det ska jag. Det blir jag och en kompis och 4 hundar som åker...