måndag 20 april 2009

Slutrapport från helgen

Jag nådde inte ända fram..... arbetsrummet och hallen blev kvar. Men det måste jag fixa i veckan. Danne kommer hem till Valborg, och då måste ju arbetsrummet vara klart. Han bor där när han är hemma.

Igår var det snöstorm på förmiddagen, men det var inte kallt, så vi var ute på en längre promenad, men något träningspass blev det inte. Bara det lilla som man kör när man är ute och promenerar, typ inkallning och utgångsställnig. Men det är lite svårt när båda hundarna vill sitta fint i utgångsställning samtidigt.... Det är mer "hopp och lek" på promenaderna.

I går kväll var jag barnvakt. Micke och Sara (inte collierna på klubben) utan min son och sonhustru var på bio och såg "Män som hatar kvinnor". I kväll eller i morgonkväll ska jag och gubben gå och se den också. Men jag har läst boken och då brukar det ju inte vara lika bra, men vi får väl se.

Nu är det en ny arbetsvecka, och jag tror nog att jag få jobba lite längre på eftermiddagarna denna vecka. Har en del möten inlagda kl 15.00, men det har jag inte själv kunna styra, utan blivit kallad och då är det inte så mycket att göra åt det. Jag tar lite sovmorgon istället, och det passar bra, för vi har försovit oss idag. Vår väckarklocka Iza behagade inte vakna förrän halv 7 och det är en timme senare än vanligt. Nu får vi nog börja ställa klockorna igen. Har inte gjort det på ett tag, för hon har väckt oss senast halv 6 varje morgon, även lördag och söndag, men alltså inte idag...

Nää, nu ska jag ta en runda med hundarna och sedan sticka iväg på jobbet...

1 kommentar:

mari sa...

Marie Louise... du har FEL i din tippning... ;)