lördag 11 april 2009

Påskafton




Strålande väder och varmt. Har varit ute på en lång härlig promenad och hade för en gång skull kameran med mig. Izas klo har nu slutat blöda, men det tog sin tid. Först vid 10-tiden i går kväll kunde jag ta bort tassbandaget.


När jag har bloggat färdigt här, så ska jag ta en spade och skotta terassen, så man kan sitta där och gotta sig i solen. Kanske även katterna vågar sig ut då. Det är 18 grader varmt i solen. Inte undra på att jag blev svettig när vi promenderade. Det är nog dags att hänga undan dunjackan nu. Ska ta och tvätta upp den och sedan köra den i min nya torktummlare.

Och tänk vad lite häftmassa kan göra mycket. Nu ser Iza ut som en berger och inte som en blandning med schäfer i.















Nää, spaden väntar.... och sedan solen....

Inga kommentarer: