onsdag 18 mars 2009

Utbildning är tydligen trist....

Utbildning är tydligen inget som medlemmarna i HU och agilitysektorn prioriterar. Ikväll skulle vi ha andra delen på utbildningen i det agilityprogram som vi använder vid tävlingar. Det var 3 st som dök upp. Tack Anna, Rasmus matte och Maria Ömalm för att jag slapp sitta ensam och försöka lära ut programmet.

Man blir faktiskt lite besviken, när man lägger ner en del förarbete mm och så är det ingen som är intresserad. Det blir ju lite tråkigt till sommaren när vi står med tävlingar och ingen kan hantera det dataprogram som vi använder.

Jag förstår att ni som inte kom hade skäl till det, men ni hade ju kunnat meddelat det, så hade vi kunnat ta en annan dag istället.

Man tappar sugen...

God natt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trist när folk inte ens bryr sig att meddela att dom inte kan komma. Planen är nog att bara du ska klara av programmet så att du blir sittande med det på tävling...näää du - tala om för de andra att det hör till vanligt hyffs att meddela förhinder!!!

kram till dig och iza från ett fortfarande alltför vintrigt väddika, dock med lite sol idag :)

Anonym sa...

Jag var lite sur när jag skrev inlägget, jag brukar inte vara så negativ. Men nu har det gått över.

Här uppe har vi strålande vår-vinter väder, men det blåser lite. Fast Iza blir väldigt tjusig när hon står i motvinden....

Nina sa...

Jag hade helt enkelt missat att det var dataträff, dåligt av mig! Hade inte gjort nån anteckning om mötet av någon anledning, märkligt... Planen var absolut inte att du ska bli sittande ensam på tävling men det tror jag inte heller du tror...

Anonym sa...

Jag är inte långsur, så det har gått över nu, men det är ju lite trist när folk inte meddelar... men glömma kan vem som helst, men inte alla, dessutom hade jag lagt ut en påminnelse på agilitylistan..