onsdag 25 mars 2009

Missad besiktning

Jädrans.... efter mycket jäkt och stress for jag iväg till bilbesiktningen. 5 i halv 4 var jag in och slog in mitt reg.nr. Fick till svara att jag kommit för sent. Min tid var 14.30.... Ajaj... nåja, tur att det inte var i sista stund jag beställt tid för besiktning, jag menar att det skulle bli körförbud 1 april... jag har några månader på mej så jag har nu beställt en ny tid. Fredag 3/4 kl 12.50. Jag har begärt påminnelse dagen innan. Då ska jag väl inte missa igen.

Har varit på "trivselkväll" nere på nnkk:s lokal. Det var trevlig, mycket hundprat och så våfflor med sylt och grädde, smaskigt. Bra social träning för Iza, hon blir lätt stressad när det är mycket hundar. Mycket folk gör ingenting, då trivs hon, men hundar är läskiga speciellt om det blir många av dem.

Nu ska jag slå mig ner framför TV:n en stund och sedan göra en tidig kväll med en bra bok.

Inga kommentarer: