måndag 23 mars 2009

Så var det måndag igen

Vart tar helgerna vägen? de bara svichar förbi. Den här helgen har varit skön, jag har tagit ordentliga promenader både lördag och söndag.
På söndag var Sara och flickorna med. Det är kul när Johanna och Linn går med var sin hund. Dom är så duktiga. Och hundarna går fint med tjejerna. Iza som normal brukar dra ganska mycket i kopplet, går så fint med Linn. Mimmi går alltid fint.
Synd att dom inte kan ha hund pga allergi. Men det går ju bra när dom är ute då får dom ingen reaktion om inte hundarna slickar dom i ansiktet förståss, och Iza vill gärna göra det.

Det har varit marknad i helgen, och jag var runt en stund på söndag. Vädret var ju skönt, men någon större shopping blev det inte. Lite torrkött och så strumpor till Egon. Hade tänkt köpa mig en ny mössa, men hittade ingen som jag tyckte om.

Ikväll ska jag träna lite agility med Iza. Annars har jag ingenting på programmet för ikväll.
I morgon har Hundungdom styrelsemöte, då får vi höra hur det gått för Evelina och Anna på instruktörsutbildningen i Umeå i helgen.

Nää, nu ska jag fortsätta jobba en stund till innan det är dags att gå hem för idag. Det är underbart att jobba 75%.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Grattis till Iza som fyllt ett halvt år!