lördag 28 mars 2009

Frisörbesök

I morgon ska jag åka till Överkalix med Mimmi. Hon ska bli friserad. Hon ser hemsk ut just nu, och jag hoppas att inte frisören anmäler mig för vanvård av hund. Jag har fotat henne idag, och ska ta en bild imorgon efter klippningen så får vi se om det är ngn skillnad.

Jag har också bestämt mig 100% för att åka ner till rasträffen i Botkyrka den 23 maj (tror jag det var). Ska ställa ut Iza på den utställningen. Det kan ju vara kul att få en jämförelse med andra Berger, det blir ju inte så ofta här uppe. Jag åker ner till Gävle på lördag den 16 maj och är hos mamma en vecka, åker hem söndag 24. Det ska bli kul att komma ner till mamma och Danne. Förhoppningsvis har våren kommit ganska långt där då.

Måste komma ihåg att ställa om klockan, så jag inte kommer för sent till Mimmis klippning..

1 kommentar:

Eva W sa...

Va roligt att du också åker ner!! Ska hejja på er under utställningen!