fredag 9 juli 2010

SEMESTER

Då var undanplockningen av kontorsrummet klart, så de kan storstäda. Alla fakturor gjorda, inga tidrapporter som ligger.... nuuuu går jag på 5 veckors ledighet, så skönt, så skönt. Ett litet smolk i bägaren är att jag inte mår så bra. Magen krånglar fortfarande och om jag inte är bättre på måndag, så blir det ingen semester, utan då måste jag ringa till vårdcentralen igen. Jag kan inte äta något utan att få kramp i magen och sedan måste jag rusa på toa. Ska försöka undvika mjölk ett tag framåt och se om det blir bättre....

Ikväll är det lydnadstävling, och poängen vi ska slå är 98,5. Jag har stora förhoppningar på att det ska gå. Platsliggningen fungerar bra på träning, så om den inte funkar ikväll, så har det gått troll i det och jag måste rannsaka mig själv vad jag gör för fel. Lika med läggandet under gång... det fungerar perfekt på träning. Ställandet har jag inte brytt mig om att göra något åt, det kommer vi säkert att nolla, men inkallningen borde hon kunna sitta kvar på nu. Har gjort minst 50 inkallningar där hon fått sitta kvar och jag gått tillbaka. Så nu borde hon förstå att hon ska sitta tills jag kallar in henne.
Nåja, det får gå som det vill, huvudsaken vi har roligt och vi får en ny chans i morgon då det åter är lydnadstävlingar. Men efter det så är det utsidan som ska få sig en putsning, för på söndag ska jag ställa ut henne.

Nu ska jag sticka ut på klubben och hjälpa Monica att hämta posten.... hennes lille Polo vill inte vara med längre....

Vi hörs, om inte annat så blir det väl en rapport efter helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack för hjälpen med posten - den där "skitpolon" tar mig knappt på jobb och hem så nu är jag less på den men vad gör man när man inte är miljonär....:)

Monica Micke och Sara