onsdag 14 juli 2010

Jag mår så förbaskat bra...

Åhhh vad det är skönt att vara frisk.... har inte varit på toa en enda gång idag. Krafterna börjar återvända. Det känns såå skönt. Nu ser jag verkligen fram mot kursen uppe i Kurravaara. Hade bävat lite för det, att jag inte skulle orka. Men nu känns det toppen. Börjar packa lite i kväll och sedan beger jag mig norr ut i morgon eftermiddag. Hade tänkt försöka vara där vid 16-tiden. Måste komma ihåg att ta med Carinas telefonnummer, så jag kan bli hämtad. Har ingen lust att simma med packning och hund och bur och allt.... det blir nog liiite svårt, dessutom tror jag vattnet är ganska kallt.

Var förbi Maria Ö idag med hennes certlapp och fick kika lite på nytillskottet Tova. Oj vad man blir valpsjuk. Hon var helt underbar, men så liten så liten.... En ny agilitystjärna skulle jag tro...

I morse drog ett hej dundrande åskväder förbi och jag trodde jag skulle slippa vattna lupinerna som jag planeterade igår, men nu på eftermiddagen så slokade de lite så jag fick hälla en hink vatten på dem. Får se om de tar sig eller om de ligger efter backen på söndag när jag kommer hem. Det har mulnat på igen och det ser ut som det kommer mer regn så kanske de klarar sig.
Och prognosen för helgen är ju att det kommer att komma en del regn.

Ny rapport kommer efter kursen. (Om jag nu inte släpar med datorn)
Vi hörs...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du mår bra nu..jag ska ingenstans inte förrän höet är inne ialla fall...bäna måste ju ha mat en vinter till..
Anna-Karin