torsdag 1 juli 2010

Jäkt och stress

Just nu är det ganska mycket.... vi har lydnadstävlingar i morgon, och sedan agilitytävlingar till helgen. Mycket att ordna och fixa, men som tur är så här vi jätteduktiga tjejer i HU som verkligen fixar det mesta... Therese, Lina, Mikaela och alla ni andra tjejer som jobbar med tävlingen ska verkligen ha en eloge. Ni är fantastiska. Hoppas nu att ni inte bränner ut er på en gång, ni ska ju räcka många år.

Men även om tjejerna är duktiga på att fixa, så är det en hel del som måste göras. Idag har jag varit runt och handlat och grejat. Var bl a på Karlgrens och köpte 150 hamburgare och bröd men glömde lök, sallad och dressing. Det får vi fixa i morgon.

Mike har klippt planerna, jättebussigt, men du såg ganska nöjd ut när du satt på klipparen, så det var kanske ganska skoj. I alla fall första timmen....

Till råga på allt jobb, så har jag drabbats av en väldigt krånglande mage. Har ju ätit Kåvepenin i 10 dagar och det har slagit ut magen helt. Får inte behålla någonting, utan det är raka vägen på toa efter jag ätit. Nu börjar det märkas på vikten också, har gått ner 4 kilo på två veckor och det är inte så bra. Orken tryter också lite... just nu när man skulle behöva lite extra...

I morgon gör Iza debut på lydnadsplan, men jag har inga andra förväntningar än att vi ska ha roligt tillsammans. Får vi poäng på några moment, så blir det bonus....

Nä, nu ska jag fixa en "att göra-lista" för i morgon och sedan är det natti natti.

Vi hörs

2 kommentarer:

Mari sa...

Håller tummarna för att ni får en trevlig stund tillsammans på lydnadsplanen! Och sköt om dig ordentligt nu!!!

Lena o Puma sa...

Hon var så fin och glad din Iza på lydnadsplanen :) Den där tabletten jag fick av dig på lördag var dunderbra. Inte lätt att "överlista" en kommande migrän men efter 20 min släppte huvudvärken, härligt!