onsdag 2 december 2009

Nu mår jag bättre

Tack för era krya-på dej hälsningar. Det hjälpte, eller också var det pencilinet. Vilket som, så mår jag bättre nu. Men vis av skadan att gå för tidigt till jobbet, så stannar jag nog hemma hela veckan. Jag är fortfarande väldigt trött, sover från 10 på kvällen till 8 på morgonen och sover middag två gånger, så helt bra är jag väl inte ännu, men jag har ingen värk nu i alla fall.

Har varit på en helt sagolik promenad i kväll. Tillsammans med Monica och hennes hundar gick vi efter vägen mot Hirvas. 4 grader kallt, gnistrande snö och ett månsken som var sagolikt. Vi behövde inga pannlampor utan promenerade lungt i månskenet. Helt sagolikt, man väntade bara att få se tomten komma....

Det är så lätt att rasta hundarna när Micke och Sara är med, för då leker de och blir trötta, sen sover det gott och jag kan vila med gott samvete.

Nu ligger de raklånga på golvet och jag ska också krypa i säng... Vi hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, håller med dig angående promenaden - känslan som man fick hängde med lääääänge - det var verkligen fint.

Monica Micke och Sara