lördag 26 december 2009

Annandagjul - Mimmis födelsedag


Idag blir min lilla Mimmi 10 år. Vi har haft och har fortfarande så mycket roligt tillsammans. Jag älskar verkligen mitt lilla monster. Tänk att tiden går så fort, jag tycker det är nyligen som Micke och Sara kom med henne, för de kunde inte ha kvar henne när Johanna var allergisk, och det är nu 9 år sedan. Utan Mimmi skulle jag inte haft en aning om vad agility var, jag skulle inte haft Iza, och tillvaron skulle nog se helt annorlunda ut om jag inte haft Mimmi.

Trots att det lilla trollet är blind idag, så har hon så mycket livsglädje och hoppar, skuttar och leker när vi är ute.
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLA STUMPAN!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis från oss i Kullen och det är verkligen sant att om det är någon som kan sprida glädje så är det Mimmi för så glad som man blir när hon busar i snön det är obetalbart...:)

Monica Micke och Sara

mari sa...

Grattis MIMMI!!!
Hoppas ni haft en bra jul :)

Kram

Marie-Louise sa...

Grattis Mimmi:)

Lena o Puma sa...

Stort GRATTIS till lilla Mimmi :) Vad fint täcke hon hade på bilden!
Jo nog ger dom mycket glädje dom fyrbenta ;)
Konstigt och lite sorgligt att inte fira julen med Nelly, skrev till och med fel (Nellys namn)på en av hundjulklapparna...men jag upptäckte det sen.