lördag 17 oktober 2009

Söndagsutflykt


I går kväll hade jag besök. Monica och hundarna hade promenerat från Kulle, tittade in på en kopp kaffe och sedan så skjutsade jag hem dem.

Här är en liten filmsekvens på när Mimmi jobbar i skogen.. (tyvärr laddades bara 6 sekunder upp, vet inte varför... kan inte detta riktigt med att ladda upp filmer här)



Idag har det varit en skön dag ute i skogen. Monica, Micke, Sara, Iza, Mimmi och jag har varit ute efter Linalombolovägen och grillat korv. Det var så underbart i skogen, solen sken och fåglarna kvittrade. Det var ganska isigt i skogen men det bekymrade inte hundarna som lekte på som vanligt.

Micke eller Sara???
Det här är då Iza



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var riktigt härligt ute i dag...:) Har också lagt upp en del bilder på min blogg.

Monica Micke och Sara

Anonym sa...

Ha ha känner du inte igen Pappa Micke på bilden - men visst är dom lika i sina färger - :)

Monica Micke och Sara

Anonym sa...

Såååå härligt ni ser ut att ha det...tog sjäkv en långprommis med min bruna.
Anna-Karin