onsdag 23 maj 2012

Lurendrejeri

Min matte luras. Igår skulle jag få åka ut på klubben och bli "inklickad" medan Johanna och Iza tränade agility. Men det blev inte så. Matte skyllde på att hennes bil inte var färdig. Men sen for hon minsann iväg med Monica och tog Iza med sig. Jag fick bara vara hemma med husse. Fick inte följa med jag.... Och Iza fick åka ut i skogen och spåra, hon fick spåra blod, de ni. Dom var borta i flera timmar. Men som hämnd gjorde jag stora hål i gräsmattan. Det är lagom åt dom. Nu har i alla fall matte fått sin bil så få se då om jag får följa med till klubben idag då. Man kan ju inte vara så säker på det i den här familjen. Jag är faktiskt lite sur på dom. Tror att jag ska ta och pinka på golvet många gånger.../ Pontus

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fick följa med idag /Pontus