onsdag 30 maj 2012

Idag ska vi spåra

Matte har lovat att idag ska vi få åka ut och spåra. Vi var och kollade på spårmarkerna igår och det är torrt och fint där. Men nu när jag tittar ut genom fönstret så snöar det. Hoppas att det inte ligger kvar på marken till i eftermiddag. Matte ska gå ut ett spår till mig och Monica går ut ett lååångt spår till Iza. Det ska bli jättekul. Jag ska få ha Mias gamla spårsele. Matte tror att om hon justerar den lite så kan jag ha den. Och den är GUL. Jag kommer nog att bli så snygg så i den. Hoppas matte tar med kameran så ska ni få se i morgon bilder på hur snygg jag blir och hur duktigt jag kan spåra. Idag har vi jobbat med husse. Nu ska vi till soptippen med lite grejer som vi inte behöver. Sen ska vi åka till stugan med grejer som vi behöver. Men vi ska inte vara så länge i stugan, bara en liten stund. Måste också hinna vila lite innan vi ska ut i spårskogen, för annars blir det svårt att orka. Jag berättar i morgon hur det gick och så lägger jag in bilder, om nu matte kommer ihåg kameran./Pontus

Inga kommentarer: