lördag 27 november 2010

Helg igen!

Åh, vad skönt det har varit med sovmorgon. Har sovit till klockan 10. Visseligen var jag ut med hundarna vid 6-tiden, men gick och la mig igen och somnade om. Det är så skönt att få vakna av sig själv alldelens utvilad.


I veckan har jag städat och adventpyntat, så jag har inga måsten alls den här helgen, ska bara göra INGENTING, eller rättare sagt bara sånt jag vill göra.. Snart börjar skidor på TV så jag tar nog kaffekoppen och filten och lägger mig tillrätta framför TV:n en stund. Fortsätter att blogga sedan om jag ids.



Det blev ingen skidåkning för mej, för jag fick inte in TV4 Sport på min TV. Men det gör inte så mycket, jag tittade på "Plus" en stund och sedan var jag på jul-loppis på kvartersgården. Gjorde inga fynd. Nu ska jag sticka iväg på Dollar Store och se om jag kan köpa mig en julgran. Det skulle vara roligt att ha en sån nu när jag har plats. Det är ganska många år sedan jag haft en julgran. Men jag har fått en hel del julgransprydnader av mamma, så det vore ju kul om de kom till användning.

Hittade tyvärr ingen gran, men åkte ner till Monica och kollade på skidåkningen. Efter det tog vi en promenad upp på Hirvas med hundarna, så dom fick röra på sig ordentligt, för det blir att ligga ensamma för dem ikväll när jag ska iväg på stipendiefesten.

Inga kommentarer: