torsdag 18 november 2010

Torsdagmorgon

Iza väckte mig före 6, inte för att hon ville ut utan hon hade bara sovit färdigt tyckte hon. Hon började leka med en pipleksak... Det har varit lite för lite aktiviteter för henne sista tiden, så jag får skylla mig själv. Men jag har inte varit riktigt kry sedan Jokkmokkshelgen. Haft ont i halsen och varit lite småfebrig. Igår eftermiddag fick jag dessutom ett kraftigt gallstensanfall också. Fattar inte av vad, för jag har inte ätit nåt som jag inte tål. Det har bara blivit korta kissrundor och inte vet jag om det blir så mycket mer idag. Vi har minus 21 grader nu på morgonen.
Vi får nog lov att träna lite inomhus idag. Det går ju bra för man behöver ju bara ca 1kvm för att träna position, och inte behöver man så mycket större för att träna på ligg kvar.
Nu ska jag dricka mitt mogonkaffe, och så fortsätter jag bloggen ikväll (om jag har lust)

Nu är klockan 10 på kvällen och jag orkar inte blogga... Natti natti gott folk och sov gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

posision.............du menar väl position.......eller...:))

Anonym sa...

nonsJa ja jag skrev ju att det var morgon och jag var trött....

eva marie sa...

Tack för påhälsningen i bloggen :) Det ser onekligen ut som att vi kommer upp en sväng till. Vi ses då!