fredag 29 januari 2010

Slött....

Det har varit dåligt med bloggandet en tid. Det beror väl mest på att inget speciellt hänt och den ena dagen har varit den andra lik. Jobba, sova, äta och så lite promenader och träning med hundarna.

Nu har jag i alla fall blivit godkänd som medlem i Fjällnäs bostadsrättsförening, (det är ett formelt besked som man måste ha innan man kan köpa bostad på Fjällnäs). Har börjat packa lite smått, men jag har inte så mycket grejer, så det går ganska fort att flytta det. Hoppas bara att det blir lite varmare när jag ska flytta, för annars fryser väl stackars Nicke ihjäl.

Idag är det riktigt kallt. Denna säsongs kallaste dag helt klart. - 30 här på Kilen. Undrar hur kallt det är i Gällivare och Kullen då? I morse när jag var ut med hundarna, så kunde inte Mimmi bajsa, efter att hon kissat, så blev hon stel som en pinne och kunde/ville inte röra sig alls utan jag fick lyfta upp henne. Och mycket riktigt, hon var bajsnödig, för när vi kom in så smög hon in på toaletten och bajsade under duschen, det är länge sedan något sådant hänt. Men jag förstår henne, skulle inte heller vilja sitta ute och bajsa idag. Dessutom är hon nyklippt, så det är extra kallt för henne..


Inga kommentarer: