onsdag 20 januari 2010

Förkylt..

Nu har jag åkt på en riktigt dunderförkylning. Hur kan man vara både täppt i näsan och så rinner det från den... men så är det. Huvudet värker, lock i öronen och en allmän sjukkänsla. Usch så trist.

I kväll kommer Teresa från Jokkmokk och övernattar hos mig, hon ska med ett tidigt flyg till stora staden i morgon. Och då passar det ju bra att hon bor över hos mej, eftersom jag börjar jobba kl 6. och hennes flyg går väl någon gång vid den tiden.

Det ser ut som jag blir av med min bunker också. Igår var en tjej och kille och tittade på den och de var villiga att flytta in så fort som jag flyttat ut. Bra, då slipper jag dubbelhyra.

Sitter just nu på jobbet, har vakansen, men det är lugnt på telefon.
Ska ta och hämta mig en kopp kaffe... vi hörs

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vad skönt för dubbla hyror låter inte så spännande. En liten fågel skvallrade åt mig att den var jättefin lägenheten :)

Se nu till att kurera dig ordentligt!

Unknown sa...

Den är jättefin, och du är så välkommen på fika efter den 12:e febr.