måndag 9 november 2009

jag fattar nada

Har lagt in filmer från You Tube och det fungerar ibland. Ibland är det helt andra filmer som kommer upp. Jag fattar ingenting. Men om det inte fungerar här på bloggen, så kan du gå in på You Tube och skriva Iza vallar som sökord, då kommer filmen fram....

Vet inte hur många gånger jag försökt fixa detta, och det fungerar bra när jag kollar efter att ha sparat ändringarna. Men så när jag går in efter en stund igen, då är det några helt andra filmer som ligger på bloggen.... jag blir knäpp...

Ska kolla upp bättre med de som kan detta med att ladda ner filmsnuttar från You Tube... Men tillsvidare så får det vara som det är...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är lika konstigt för mig när jag har lagt upp vallningsfilmerna på min blogg - helt plötsligt så ändrar det sig själv och så är det andra filmer. Har också hållit på hur länge som helst men det måste vara något galet......

Monica Micke och Sara

Yvonne sa...

Jag har tyvärr ingen koll på hur man lägger ut filmer, men jag hittade dina. Roligt att se! Iza verkar ha tänt till på fåren.

Jag har testat valla en gång med Käck. Vi gick faktiskt en heldagskurs, men jag var bättre på att valla ankor själv än Käck var på att valla fåren =)