lördag 29 augusti 2009

Så har det gått en vecka igen

Oj vad tiden rusar iväg. En hel vecka har gått sedan jag senast var in och bloggade. I och för sig så har det inte hänt så mycket.

Monicas bil har pajat, så jag har skjutsat henne på jobbet på mornarna. Men det har varit bra för då har jag kommit upp och kunnat börja jobba kl. 7, vilket innebär att jag kan sluta vid 15.30-tiden.

Igår var vi ut och spårade. Det var kanonväder, men inte för att spåra. Det var varmt och torrt i spåren och hundarna blev väldigt trötta, speciellt de yngsta. Det är inte ofta man kan gå i skogen och spåra i t-shirt i slutet av augusti, och svetten rinner på ryggen, men så var fallet igår. Efter spåren så for jag och Monica ut och käkade. En jättegod pasta bolognes. Sen var jag lagomt trött.
Vilade (somnade) en timme och åkte sedan ner till Monika med bilen. Hon ska låna den idag för att åka till Luleå och göra MH med Sara. Dom borde vara färdiga nu men jag har inte hört något ännu om hur det gått. Hon hör väl av sig...

Idag regnar det och jag har fått jättemycket gjort här hemma. Haft tvättstuga och städat lägenheten. Det var behövligt. Känns bra att få det bortgjort när det ändå är så dåligt väder. Tror jag lägger mig på sängen en stund nu.




Inga kommentarer: