onsdag 9 mars 2011

Onsdag

I morse när jag vaknade kände jag för att ligga kvar i sängen... Beslöt mig för att ta ut en semesterdag. Eftersom det är sportlov så är det lugnt på jobbet och jag kan göra så. Det visade sig senare att det var rätt att stanna hemma, för på dan så bröt min pågående förkylning ut ordentligt. Så jag har inte gjort många knop idag. Det är Egon som fått rasta hundarna, laga mat osv. Nu när jag sovit någon timme så känns det bättre.

Ska åka upp till lägenheten senare och förbereda lite för loppisen på söndag och så ska Sussi komma och hämta sängen som hon köpt.

Nu ropar Egon att maten är klar så det är väl bäst att pallra sig till köksbordet.
Vi hörs...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad fin den blev bloggen sen du ändrade lite på färger mm

Ja du har det bra du - uppassad som den värsta prinsessa - men det är du värd så se nu till att ha det riktigt bra.

Snart har vi spårlinan i ena handen och korven i den andra då blir det andra bullar...:)

Monica Micke och Sara