måndag 11 juni 2012

Husse fyller år idag!

Grattis husse på födelsedagen. Tårtan du fick var jättegod. Tur att det var du som fick bestämma idag, annars hade jag och Iza inte fått tårta. Matte är så sträng med maten. Bara hundmat tycker hon, men du vet att vi älskar människomat, speciellt korv. Iza har varit med Johanna och träna agility idag. Jag fick inte följa med jag, fick vara hemma med husse. Men det gör ingenting, för jag har lärt mig nå´t nytt idag... Jag kan hoppa upp i matte och husses säng. Vilken tur att inte Iza och matte var hemma, för då hade jag inte fått vara där, men husse körde inte ner mig, utan jag fick ligga och mysa med honom i sängen. Nu har vi just kommit hem efter att ha varit ute i skogen en stund. Micke och Sara och deras matte var också med. Sara var lite konstig idag. Jag fick inte busa fullt ut med henne.... hon fräste åt mig så jag blev lite rädd. Men det gick över ganska snabbt. Sen var hon som vanligt. Nu är jag jättetrött och ska sova. Undra om jag kan smyga upp i sängen utan att Iza och matte märker något... Ska testa..... Vi hörs/Pontus

Inga kommentarer: