onsdag 1 september 2010

Årets första riktiga höstdag

När jag vaknade nyss så var det -0,3 grader och klarblå himmel. Det finns chans på en riktigt fin höstdag. Synd att man måste jobba idag.
Nu har bilen fått ny kamrem och nytt oljefilter och olja. I morgon ska den få nya tändkablar, sen går den nog som en klocka. Det är nog bäst det för om drygt en vecka sticker jag till Gävle och det ser ut som om det blir att ta bilen... men vi får väl se om Roffa kan bestämma sig om han ska ha hem morsans bil från Gävle eller inte. Ska han ha hem den så tar jag tåget ner och kör upp den bilen när jag åker hem..

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och fundera... måste iväg med hundarna till husse och sedan och jobba... jag gillar inte dessa tidiga skift på morgonen, men på eftermiddagen är de bra, när man slutar halv tre.

Vi hörs...

1 kommentar:

Lena o Puma sa...

Självklart fick du "knycka bilden" från mig o lägga ut i bloggen :) Hoppas loppan nu blir ok till eran fjällvandring och inte fortsätter att halta.
Vi får hoppas på bra väder i helgen, ska också iväg till fjällvärlden, nämligen till stugan i Norge. Så mysigt :)