onsdag 29 september 2010

Äntligen har jag hittat sladden...

Tyvärr så är jag en jättedålig fotograf, med dessa bilder är vad jag fick med mej hem från kennelträffen hos Jomgardens.

Här minglar både folk (ben) och hundar.


En härlig prommenad med en massa lösa hundar... inte en enda incident.
Allt gick lungt och städat och både folk och hundar var glada...


Här hade Mari och Jenny ordnat korvgrillning och tipspromenad och tävlingar. Kan ju nämna att laget som jag och Iza var med i vann. Övriga i laget var Ann-Sofie med Pascal och Sandra med sin lilla M-valp. Iza hade den klart snabbaste tiden på ca 100 m. Tiden var lite drygt 6 sekunder för henne. Pascal var jätteduktig på "uppletande" och lilla valpen försökt äta godis från en vattenskål, men det gick inte så bra. Han får träna till nästa år.


Eva och Engla tar det lugnt i solen.




Lite rast och vila


Jag ska försöka lära mig kameran bättre, så jag kan zooma och fokusera.
Nu ska jag steppa i säng... natti natti

Inga kommentarer: