söndag 14 mars 2010

Så har man blivit ett år äldre igen

och inte vet jag om man har blivit något klokare, men viss erfarenhet har man väl fått.
Tack alla vänner och bekanta för uppvaktningen. Det känns skönt att vara ihåg-kommen.

Veckan som gått har varit en ganska bra vecka, jag och Iza har haft det mysigt och skönt. Vädret har varit fint och det har inte varit kallt, så vi har kunnat vara ute en hel del. Idag har vi promenerat efter skoterspår. Jag tog lite kort (hade för en gång skull kameran med). Monica och Pigan skidrar med Micke och Sara, jag promenerade med Iza och Mimmi.
Här har Mimmi fått nos på en ren. När Iza fick syn på den så blev det dans på två ben....

Just nu känner jag mig lite trött, så jag tror att jag ska ta en liten tupplur. Lite förädiskt med tanke på att jag börjar 6 i morgon, men skit i det, det får jag väl ta i morgon att jag är trött på morgonen.

Soffan hägrar, vi hörs

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Tack för j'ttegott fika!Du hade det s[ mysigt hemma s[.

PS.
min dator har f[tt snurr och skriver en massa konstiga tecken ist'llet f;r vissa bokst'ver som du ser.

Vi ses!

Anonym sa...

Ja håller med föregående "skrivare" tack för gott fika...:)

Det blev ju "ett" fint kort på mig och Pigan......finns det fler...

Ha det
Monica Micke och Sara

Lena o puma sa...

Grattis i efterskott!!

mari sa...

Grattis i efterskott!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Ännu ett år visare :)
ska försöka komma förbi på en kopp te någon dag.

/Maria Ö