söndag 14 februari 2010

Nya bostad

Jaa, då har vi börjat installera oss i den nya bostaden. Här kommer vi att trivas bra. Tack Micke, Henka och Monica för hjälpen i samband med flytten. Utan er så hade jag varit kvar på Kilen ännu.

Men man har en hel del att göra nu, visste inte att jag hade så mycket prylar. Som tur är så har jag lejt bort urstädningen av den gamla lägenheten. Så när de sista prylarna därifrån hämtas idag, så kan jag luta mig tillbaka och njuta. Lämnar in nycklarna på tisdag och så har jag ju sån tur så den är en kille som vill ha den lägenheten direkt, så lite pengar på hyran för febr. får jag tillbaka.

Och alla ni Gällivarebor som är ute och promenerar, titta förbi. Jag lovare en kopp kaffe i alla fall i röran. Och till Maria Ö finns det faktiskt 3 olika te-sorter att välja på.

Nä, nu måste jag kavla upp ärmarna och sätta igång. Det finns som sagt var att göra....

6 kommentarer:

Lena Harnesk sa...

Hej, är det bara Gällivarebor som får kaffe? Lena

Unknown sa...

Nää alla som vill får kaffe, och om du kommer promenerande så lovar jag att du ska få bullar också.

Anonym sa...

oj då det var inte illa. Tre sorter bara för mig :) Jag kommer förbi i veckan
/Maria

Anderssons Hund & Fritid sa...

Visst är det kul att flytta. Eller kanske inte själva packningen och sånt men att ställa i ordning och pyssla på :)

Anonym sa...

Vad härligt...hoppas du kommer att trivas...Får Nattavaara bor oxå en fika

Unknown sa...

Nattavaarabor får extra mycket fika, de kan till och med få en macka...