lördag 16 oktober 2010

Så har det gått en vecka

En vecka utan en rad här i bloggen. Det beror nog på att jag har inte haft något att blogga om. Det har jag inte nu heller iof. Jag har haft tidigt skift i veckan och det gör ju att man är lite väl trött på kvällarna.


Läkningen av Izas operationssår på magen har gått helt fantastiskt och hon är nu som vanligt - helt galen.


Idag står spår, hundbad och kloklippning på schemat. Ska också försöka hinna slänga in en kaka i ugnen.
Den här bilden togs i oktober förra året och det kommer nog att se ut likadant idag förhoppningsvis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du har rätt......det ser ungefär likadant ut i skogen i år som förra året.....kolla korten på min blogg.......fan vad härligt det var..:)

Monica Micke och Sara

Anonym sa...

Full rulle både i linan och bak på linan...härligt.Som jag skrev till Monica vad skulle vi göra om vi inte kom oss ut i skogen.
Ha det
Anna-Karin