lördag 9 oktober 2010

Lördagkväll

Sitter framför TV:n och slöar. Men jag har fått en del gjort idag. Det blir ju inga långa skogsprommisar nu när Iza bara får koppelrastas. Fast det spritter i den lilla damen och snart klättrar hon på väggarna om hon inte får springa lös och busa med sina kompisar. Men läkningen av såret går jättebra och det ser så fint ut så.
Idag fick också köksväggen målarfärg på sig. När jag flyttade in i febr. så flyttade jag på kylen och frysen. Då visade det sig att det var omålat bakom. Har inte kommit mig för att göra det förrän nu. Köpte färg för ca en månad sedan. Men idag fick jag tummen ur ändan och satte igång. Det blev riktigt bra... lila.. Sen har jag också skruvat ihop en pall som jag köpte på IKEA när jag var i Gävle, som nu hade legat till sig så det var dags att sätta ihop den. Och som kronan på verket så bakade jag en toscakaka nu på kvällen. Den blev jättegod, tog med den och åkte ner till Monica och fikade. Hon kan behöva den om hon nu får besök som vill se hennes nya lägenhet. De lär ju bli förvånade om de blir bjudna på hembakat....

Nu sängen...

Inga kommentarer: