tisdag 20 september 2011

Regn och rusk igen

Efter 3 härliga dagar med sol så är det nu regn och rusk som gäller igen.
Har varit ute på klubben med Johanna och Iza efter jobbet och tränat lite agility. Det går verkligen framåt för både Johanna och Iza. Iza börjar inse att om något ska hända så ska hon hålla sig till Johanna. Men så fort hon inte förstår vad Johanna menar så kommer hon springande till mig..."matte, vad menar hon???" och då får jag köra tillbaka henne. Idag fick Johanna själv upp henne på gungbrädan... bra, det har varit vår akilleshäl, den och platten, men platten provade vi inte ens idag eftersom det var så regnigt och blött.

Imorgon gäller det KM:et. Iza har visserligen redan diskat ut sig i hopploppet, men det ska bli så kul att se hur det går nu. Jag tror det kommer att gå riktigt bra.

Till helgen ska Monica och jag upp till Jukkasjärvi och dömma på deras KM. Monica tar lydnaden och jag agilityn. Det ska bli kul. Har ju pratat en hel del i telefonen med dem, men aldrig varit där. Ska bli kul att se hur de har det. Jag tror nog att Iza också får följa med, så kan vi testa och köra de banor som jag gjort till tävlingen.

Slut för idag, tack för idag....

Inga kommentarer: