onsdag 6 april 2011

Våren är här!

Nu smälter snön i rasande fart... det är ljuvligt. Bara lite smolk i bägaren är att jag åter igen blivit sjuk. Magen krånglar igen. Samma symtom som i somras när jag var ordentligt sjuk i flera veckor och gick ner 7 kilo i vikt. Nu har jag försökt mota olle i grind med att gå till läkaren redan idag efter 3 sjukdagar. Jag mår verkligen pyton. Tillbringar mesta tiden av dygnet på toa eller i sängen... Orkar ingenting, får inte behålla någon mat, allt rinner rakt igenom. Dessutom har jag ont i magen så ingen mat smakar eftersom jag vet att värken tilltar efter maten.

Det är nu bara en vecka kvar till jag ska åka ner på vallningslägret och då måste jag vara frisk och kry och ha fått tillbaka krafterna... så håll nu era tummar för att jag blir frisk snabbt... Har inte tid att vara sjuk.

Nu måste jag åter på toa... vi hörs!

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Håller tummarna!
Krya på dig!

Lena och Puma sa...

Krya på dig!!