tisdag 26 april 2011

Påsken

Så har det varit påsk. En påsk som säkert går till historien med sommartemperaturer. De som tänkt sig ut med skoter under påsk blev nog grymt besvikna.
Det har verkligen varit kalasväder hela påsken och snön har försvunnit i rasande fart. Nu är det dags att plocka fram spårselen, (och kolla om den möjligtvis är för liten i år... skulle nästan tro det) linan och alla apportpinnar och ge sig ut i skogen. Till helgen blir det nog läge för ett eller annat spår. Ska bli kul att se vad den lilla loppan kommer ihåg från förra säsongen. På slutet av säsongen gick det ju upp ett liljeholmens för henne om att man måste plocka upp apporterna för att få fortsätta spåra... Vi får se om det sitter kvar. Har nog tänkt anmäla henne till appellspår i juni. Vi får jobba lite på lydnaden och se hur det går.... Men loppan har mentalt vuxit enormt i vinter, så det ska nog gå bra...

Nu ska jag ta och jobba en liten stund. Det finns en hel del att göra efter att ha varit borta en dryg vecka.

Vi hörs...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags för uppdatering....:)

Du vet vem!!

Unknown sa...

Får väl lov att göra det då Monica, du har ju uppdaterat på min uppmaning så jag får väl göra detsamma. Men jag har inte samma koll som du på vad jag gjort sista tiden.... får väl hänvisa till din blogg, så ser de som är intresserade av min vardag vad som hänt!