tisdag 1 februari 2011

Jag lever...

Tänkte bara meddela att jag lever trots att bloggandet legat nere ett tag. Januari har varit en jobbig månad, men nu går vi mot ljusare tider och förhoppningsvis kommer det att märkas i bloggen också. Några enstaka dagar med härliga utevistelser har det varit, men de har inte varit många...kan räkna dem på ena handens fingrar.

Vovvarna mår bra, Iza tycker nog att matte är lite dum, för jag har dragit ner ytterligare på hennes mat. Få se nu om det ger resultat. Viktökningen har i alla fall avstannat, men det gäller ju att det vänder och går neråt också. Något litet hekto neråt har det väl gått, men det finns ganska många kvar som ska bort. Längtar och väntar på soliga vårdagar när man kan ta lååånga promenader efter skoterspår, och där Iza kan rusa av sig sina extra hekton (eller rättare sagt kilon). Det är två kilo som ska bort före sommaren. Procentuellt så är det ganska mycket eftersom hon väger 11,5 och ska ner till 9,5.

Nä, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och sedan gå ut och röka en cigarett..

Ha det gott där ute i sayberrymden!

Inga kommentarer: