onsdag 31 augusti 2011

Aj, aj, aj

Jag har drabbats av ryggskott. Inte kul, tog mig knappt ur sängen i morse och just nu känns det för djävligt. Kan inte röra mig utan att det hugger i ryggen. Och Iza och jag som ska till Älvsbyn och valla på lördag. Hur ska detta gå.

Har idag också fått reda på att HU kommer inte att köra någon agilitykurs i höst, så nu blir Johanna riktigt besviken. Men till våren ska hon i alla fall få gå, för då ska Lina Johansson ha en kurs och det blir nog bra. Vi får väl försöka träna lite själva. Kanske Micke eller Sara kan åka ut med Johanna och Iza, för det är ganska jobbigt när jag är med, Iza vill inte släppa mig. Hon kan ju alla hinder, så det skulle nog vara bra om någon annan tog Johanna och Iza under sina vingar.

Nu ska jag nog ta och sluta för idag, och gå hem och lägga mig i någon vilsam ställning så ryggen får vila. Jag är helt slut i ryggen nu.

Inga kommentarer: